Akce

Kalendář událostí

Vyhledat
Pozitivní zákaznická zkušenost
středa, 11. prosinec 2019, 09:00 - 13:30
Shlédnutí : 613
Kontakt OHK Břeclav nám. T.G.Masaryka 38/10, 690 02 Břeclav

Pozitivní zákaznická zkušenost je nedílnou součástí každé firmy. Nastavení efektivní prozákaznické komunikace – ať již na úrovni písemné nebo telefonické, je nezbytné na každé úrovni. Důležitou roli v tomto ohledu hrají zaměstnanci, kteří komunikují s klienty. Workshop je kombinovaný s koučovacím přístupem a facilitací, jehož hlavním cílem je nastavení funkčních principů, které zvyšují profesionalitu zaměstnanců a podporují pozitivní zákaznickou zkušenost.

Z programu např.:

  • Telefonická, emailová, písemná komunikace.
  • Struktura příchozího hovoru a písemné komunikace.
  • Náš zákazník náš pán – co zákazník očekává, co dostává.
  • Chyby v hovoru, v písemné a elektronické komunikaci.
  • Empatie v komunikaci.
  • Asertivita v komunikaci.
  • Konec dobrý všechno dobré – zanechání pozitivního dojmu. 


O lektorovi: Ing. Přemysl Doležal se začal věnovat vzdělávání a rozvoji dospělých již v průběhu sudia na Provozně ekonomické fakultě Mendělovy univerzity v Brně. Své zkušenosti z obchodní činnosti, komunikace a rozvoje osobnosti si rozšiřoval o nové znalosti a dovednosti i po ukončení studia v rámci spolupráce s komerčními firmami i neziskovými organizacemi. Pracovně působil v malých, středních i velkých firmách na ruzných pozicích včetně manažerských. Profesně se věnoval řízení projektů, zefektivňování procesů, zavádění inovací, oblasti komunikace, propagace, rozvoji a motivaci pracovníků.

Místo Zasedací místnost OHK Břeclav nám. T.G.Masaryka 38/10, 690 02 Břeclav