Akce
Kalendář událostí
Pozitivní zákaznická zkušenost je nedílnou součástí každé firmy. Nastavení efektivní prozákaznické komunikace – ať již na úrovni písemné nebo telefonické, je nezbytné na každé úrovni. Důležitou roli v tomto ohledu hrají zaměstnanci, kteří komunikují s klienty. Workshop je kombinovaný s koučovacím přístupem a facilitací, jehož hlavním cílem je nastavení funkčních principů, které zvyšují profesionalitu zaměstnanců a podporují pozitivní zákaznickou zkušenost.
Z programu např.:
- Telefonická, emailová, písemná komunikace.
- Struktura příchozího hovoru a písemné komunikace.
- Náš zákazník náš pán – co zákazník očekává, co dostává.
- Chyby v hovoru, v písemné a elektronické komunikaci.
- Empatie v komunikaci.
- Asertivita v komunikaci.
- Konec dobrý všechno dobré – zanechání pozitivního dojmu.
O lektorovi: Ing. Přemysl Doležal se začal věnovat vzdělávání a rozvoji dospělých již v průběhu sudia na Provozně ekonomické fakultě Mendělovy univerzity v Brně. Své zkušenosti z obchodní činnosti, komunikace a rozvoje osobnosti si rozšiřoval o nové znalosti a dovednosti i po ukončení studia v rámci spolupráce s komerčními firmami i neziskovými organizacemi. Pracovně působil v malých, středních i velkých firmách na ruzných pozicích včetně manažerských. Profesně se věnoval řízení projektů, zefektivňování procesů, zavádění inovací, oblasti komunikace, propagace, rozvoji a motivaci pracovníků.