• khkjm.cz
  • Akce
  • Jak na Google Analytics a Výkonnostní marketing

Akce

Kalendář událostí

Předchozí měsíc Předchozí den Následující den Následující měsíc
Vyhledat
Jak na Google Analytics a Výkonnostní marketing
středa, 11. prosinec 2019, 09:30 - 16:30
Shlédnutí : 38
Kontakt  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (do středy 4.12.2019)

Cílem semináře je pomoci vám zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit, webových stránek a e-shopů.
Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí, je třeba začít využívat Google Analytics naplno!

Seminář je určen obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů, marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.


Obsah semináře:
● Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics.
● Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách.
● Co je to konverze a jak ji vypočítat, jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu.
● Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní.
● Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně.
● Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby.
● Co to jsou Vícekanálové cesty.
● Jak pomáhají mikro - konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik.
● Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.
● Zjistíte, v jakých krocích nákupního košíku odcházejí návštěvníci z webu, a jak na to můžeme reagovat.
● Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (návratnost investic).
● Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik (návštěvnost webových stránek, míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.).

Pro praktickou práci na tomto semináři si prosím vezměte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku.

Lektor:     Bc. Zbyněk HYRÁK

Specialista na Výkonnostní internetový marketing, webovou analytiku (Google Analytics) a PPC kampaně (Google Ads a Sklik).
Certifikovaný partner společnosti Google pro Českou republiku a Slovensko.
Držitel prestižních mezinárodních certifikátů Google Analytics Individual Qualification Google AdWords Qualified Individual.

V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již více než 11 let. Zaměřuje se na malé a střední firmy,kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics, vyhodnocovat data a otevírá jim nové, často překvapivé možnosti, které webová analytika nabízí.Spravuje také klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat posléze optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu. O webové analytice často a velmi rád přednáší na různých workshopech a konferencích.

Místo Pavilon RHK Brno, Výstaviště 3 (areál BVV)