Akce
Kalendář událostí
JAK JEDNAT S KLIENTEM S AGRESIVNÍM CHOVÁNÍM
úterý, 21. leden 2020, 09:00 - 13:00
Shlédnutí : 386
Kontakt tel: 519 326 116, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
„Cílem kurzu je poskytnout ucelené informace o příčinách agresivity klientů, a v čem spočívá obtížnost komunikace s nimi. Seznámit se s charakteristikou problémových klientů a základními požadavky na efektivní jednání.“
Z programu např.:
- Příčiny agresivního chování u klientů aneb nikdo nechce být za blbce.
- Struktura potřeb vs. sociální status.
- Ledovec vyjednávání vs. ledovec komunikace.
- Násilná a nenásilná komunikace.
- Vhodné strategie ke komunikaci s agresory.
- Jak dát agresorovi zpětnou vazbu.
- Manipulace a vyjednávání - klíčové principy a jak je překonat.
- Aktivní naslouchání.
- Nácvik situací a krizové scénáře.
Místo Zasedací místnost OHK Břeclav nám. T.G.Masaryka 38/10, 690 02 Břeclav