Akce

Kalendář událostí

Předchozí měsíc Předchozí den Následující den Následující měsíc
Vyhledat
JAK JEDNAT S KLIENTEM S AGRESIVNÍM CHOVÁNÍM
úterý, 21. leden 2020, 09:00 - 13:00
Shlédnutí : 114
Kontakt tel: 519 326 116, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

„Cílem kurzu je poskytnout ucelené informace o příčinách agresivity klientů, a v čem spočívá obtížnost komunikace s nimi. Seznámit se s charakteristikou problémových klientů a základními požadavky na efektivní jednání.“

Z programu např.:

  • Příčiny agresivního chování u klientů aneb nikdo nechce být za blbce.
  • Struktura potřeb vs. sociální status.
  • Ledovec vyjednávání vs. ledovec komunikace.
  • Násilná a nenásilná komunikace.
  • Vhodné strategie ke komunikaci s agresory.
  • Jak dát agresorovi zpětnou vazbu.
  • Manipulace a vyjednávání - klíčové principy a jak je překonat.
  • Aktivní naslouchání.
  • Nácvik situací a krizové scénáře.
Místo Zasedací místnost OHK Břeclav nám. T.G.Masaryka 38/10, 690 02 Břeclav